Lodis

vanligtvis är jag ganska så välklädd på jobb, om jag får säga det själv. Fördelen med att ha eget är att jag får bestämma klädkoden, och idag så var det Lodis-klädkod.



En rolig grej är att när man vanligtvis är välsminkad och välklädd på jobb så ryggar folk lite tillbaka när de ser en på kontoret en söndag eftermiddag i storkoftan, osminkad, flottigt hår och sunkleggingsen.

En annan bra grej med att helgjobb är att jag alla möjligheter att kasta gamla äckliga matlådor som andra glömt i det gemensamma kylskåpet. Fick ett bryt och rensade för ett par veckor sedan, men vågade inte slänga allt. Det vågade jag idag. Hehe.

Nu sitter jag hemma i soffan och småjobbar lite, och laddar med carbs för en håll-igång-vecka med mkt jobb, träning, trevlig middag och längtan efter D. Att få älska livet som jag gör just nu är KUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0