kylslaget.

Tänkte jag skulle ta en promenad på lunchen. Det tar jag tillbaka. Att gå mellan jobbet och hemmet var fullt tillräckligt. Satan vad kallt det var! Undrar var jag lagt mina mössor o fodrade vantar..

Följer spänt vad som händer med ovädret uppåt landet. På sätt och vis är jag lite avis då det är rätt så mysigt med oväder. Så länge man är inne det vill säga. Och inte behöver köra bil eller transporteras överhuvud taget i det. Eller behöver skotta. Eller.. äh, så mysigt var det inte. Dags att knipa frk Cederberg.

Ps. och nu är skorna mina, tack för köpstödet lotta. :) ds.


Kommentarer
Postat av: Lotta

det jag är här för, din konsumtionskompis i alla lägen!

2010-11-09 @ 13:56:21
URL: http://fogantine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0