julkänsla

vet inte vad det är med mig i år, men jag sitter här och längtar något oerhört efter jul. I och för sig symboliserar julen för mig allt inom familjemys, träffa goda vänner, adventsmys med fina och därför så finns det många anledningar att längta. Men just i år längtar jag som en tok!

Julklapps-appen är hemladdad, adventskalendern inköpt och pysslet står bakom knuten och väntar på att få plockas upp. Julgottet är under planering, julbubblet likaså och sillafrukosten på första advent är bokad. Så kom nu rå!



Mamma, jag längtar efter din hemmakokade och griljerade julskinka med söt/stark senap. Mums!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Söta karin!! Det är bara 1 vecka till första advent nu:) Sen är det snrat julvecka..hih!



2010-11-20 @ 21:31:48
URL: http://frideborgs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det börjas ikväll min söta! =)

2010-11-21 @ 13:53:37
URL: http://misslily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0