fantastisk helg

är lite halvseg efter en helg i Köpenhamn. Blev överraskad på tåget ner till Malmö av fina och sedan fortsatte vi över bron  ner till lillebrors lägenhet i centrala Köpenhamn. Fantastiskt mysig och allt kändes väldigt danskt. Vilket kanske inte är så konstigt, men det jag menar är att min bild av hur det skulle vara att bo i Köpenhamn införlivades. Vi passade på att äta massa gott, dricka massa gott och smida planer inför framtiden. Eftersom vi båda har fullt i veckorna blir helgerna så sköra och korta och man vill njuta av minsta lilla sekund tillsammans. December är redan tjock, men jag har lite planer på hur jag ska kunna göra den lite lättare allafall.

Idag är det Ego-tisdag och det firar jag med att äta lunch med en vän jag ser alldeles för sällan. 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina Karin!

2010-11-16 @ 15:51:21
URL: http://fogantine.blogg.se/
Postat av: Ankie

vilket vackert kort gumman!!!!

2010-11-21 @ 15:29:36
URL: http://www.ankielarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0