bröllopsfest och födelsedagsskiva..

..

vilken helg! Fredagen var en riktig utmaning, kom till bowlingen och trodde att jag skulle ha en relativt soft kväll. Det skulle jag tydligen inte alls ha.

När första bokningen kom var det så lugnt så lungt, när andra bokningen kom var det lungt. När tredje sällskapet dök upp tillsammans med det fjärde, femte och sjätte sällksapet blev det high life. Maten tog tid, gästerna stimmade runt, och det var en utmaning för att hinna få ut all mat innan det var dags för bowling för de stackars gästerna. Tillslut så var kvällen över och jag somnade helt kraschad.

Lördagen var den stora festdagen. Jag hann dessutom prata med mamma och pappa, vilket var ett tag sedan. Fick mig en liten film på lill-s när han skuttar runt i en hoppgunga och illskrattar. Mycket underhållande.

jo, lördagen ja. Var ute på stan på dagen och fixade lite ärenden, blev bjuden på lunch och underhållning och gjorde mig sedan iordning för bröllopsfesten ute på Pålsjö. Så klart blir jag sen av olika anledningar och anländer festen med hjärtat i halsgropen och något varm. Det var det här med att lära sig komma i tid. Note to myself.

Festen var superfin och brudparet hade riktigt roligt. Vi på festen hade oxå riktigt kul, men när festen var slut så hojade jag vidare in till stan för att möta upp st och hennes crew. O vilken skiva vi hade! St bror och bästa vän hade tagit sig till Hbg för att hänga på och förgyllde festen i det yttersta. (kommer aldrig glömma Dirty dancing lyftet som det övades friskt på) och vi lyckades stänga Cardan även den här gången.

Gårdagen var kanske inte någon produktiv dag, men det behövde den inte vara heller, så det var fina fisken det :)

Idag däremot behöver jag vara effektiv, så nu blir det att aktivera frk Bengtsson. Attack!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad trevligt!!! Hade gärna varit med och firat Stinas födelsedag i år igen :) Vad blev det för kläder till bröllopsfesten?! Kram

2009-09-29 @ 10:26:09
URL: http://fogantine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0